Ahad, Januari 25, 2015

Ammar Haziq Azlan - Entry Sedih

Assalamualaikum readers .

Harini tepat pukul 10 aku relakan mata aku tgk kau melambai dalam kereta , semakin jauh dan kabur , kabur , kaburr .. cehh hahaha . Sebelum tu aku nak cakap igttak masa sk serendah dulu dulu ? kita join boria pengakap , berlatih punyalah gigih sampai ketiak masam , bila persembahan org lain semua gempak2 , persembahan kita last so lagi gempak , kita dapat no.1 hahahaha . Then dari situ kau dah kabur sikit dari hidup aku .

Masuk smk serendah , aku tak seberapa rapat sangat dgn kau , time aku bertugas pss cikgu salamah suruh tutup borang ahli baru pengawas pusat sumber sbb dah penuh . So aku tutup la , bila kau dgn halim sampai pss , mintak borang dgn kereknya aku ckp dah penuh , lepastu tetiba cikgu keluar dan ckp still ada peluang bla bla bla . Muka kau dgn halim paling kerek dkt dunia aku pernah tgk masatu -_- , lepastu sekelas 1 perdana , boleh tahan rapat katako ,

Then sekelas lagi 2 wira . time tu aku nak pindah Serendah Utama , aku dah bayangkan rumah aku tak akan dkt dgn rumah ammar ,mesti jauh sikit , bila dah pindah katako , sebelah rumah dia je kot , happy gila . hahaha, rapat la gak sampai masuk TRESS semua , kene anti dgn cikgu mcm dah lali je , sbb nak sangat TRESS SMK SERENDAH menang kot , bila nak ke tempat penyampaian hadiah dpt tahu yang kita tak boleh pergi sbb kita hanya sukerelawan , fakk hahaha , aisyah alisa pujuk memujuk , last2 dapat , yeeyyy , lepastu dlm bas , menggila je , aisyah alisa pulak tak habis dgn pakcik driver bas tu , muka penjahat katanya xD , sampai pakcik tu kasi karipap pun dia ckp ada santau pebende hahahah . Lepastu kes dalam surau , perghhhhhhhhh kenangan sia , tak leh lupakan hahaha , dimerit belambak gila time tu , aku punyalah cari seribu alasan dkt cikgu roy , kau selamba je ckp "Aizat , jujur jelah , jgn tipu"  *pappppp* kene sebat dgn cikgu sbb menipu , sakit hati dooo .haha . Kononnya nak study , alasan paling menyejuk hati mak bapak , aku kasi sbb nak tidur rumah ammar , masuk bilik ammar , bukak buku  , tetiba cicak ckp kiteorg blur dan nerd . Kiteorg terus bukak movie , layan movie dlm lappy dia , ada movie robot hahahahahhaha xD , dalam kelas bukak buku bi tergelak gelak do hahaha . Pergi rawang semata beli pou , kaki kau tersepit dkt pintu ktm , lepastu ponteng sekolah -_- ahahaha .

Lepastu sekelas lagi , 3 wira , kelas paling hotss dgn kebisingan yang melampau , sampai pengetua masuk kelas 2,3 kali la bla bla bla . rasanya masuk form 3 lah kita aktif qasedah serendah utama en , punyalah kerek buat persembahan , mulut berzikir dgn alunan merdu , mata perhati je awek yg lalu . hahahha , dalam suka , banyak gak duka , gaduh tu perkara biasa , sedangkan lidah tergigit , inikan jiran , aku gigit telinga  dia , hahaha . Bende paling best adalah bila karok dgn halim, shera , adila , semua . Orang karok happy happy , tapi kiteorg karok sampai bergaduh hahaha xD

Tak sekelas dah bila dah form 4 , masa form 3 aku dah tak sedap badan dah bila kau ckp nak sangat mohon vokay teknologi marin , maafkan aku , sbb masatu aku doakan kau tak dapat , hahahahahha , tapi doa aku tak makbul , maybe sbb tak cukup solat 5 waktu plus solat hajat kot , hahaha , joke , tapi sakitnya hati , kau dapatt tawaran temuduga , shaiittt je dalam hati aku , aku cakcak cool , oh yeke ammar ? kau dpt temuduga ? ouh alhamdulillah lah ... Nampak tak penipuan tu ? hahaha , lepastu dpt tahu kau dapat tawaran , TERENGGANU LA SIOTT  , haih , still cak cak cool , buat mcm takde apa apa je . hahaha

Harini , aku bangun tidur terus gi panggil dia dkt rumah , kononnya perjumpaan terakhir cehh , sedih la gak, tapu la kalau tak rasa nak nangis , tapi tahan je , haha . Dapat la snap beberapa gamba dgn kau , cehh .


      



Terangsang ? hahaha , insta dia @ammar_haxiq yaww . ok sampai situ jelah . hahahahahah

Krinkes Decor PERSONAL USE

Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © 2012 Reserved to Aaizaatt Azhar