Isnin, April 27, 2015

Kursus Pemilihan Tokoh Nilam Peringkat Daerah


Assalamualaikum semua ! ,

Memang busy gila bulan ni , maaf jarang update blog wahai blog kesayangan , hahaha .

Baiklah , pada 24.4.2015 (jumaat) yang lepas , semua calon yang layak ke peringkat daerah kena datang ke PKG SG CHOH lagi untuk taklimat pasal syarat folio tokoh nilam . Memang malas gila nak buat sebab 12.5.2015 dah start mid year exam . Nak study pun tak tenang sebab folio tak siap siap . Tapi cikgu cakap , seeloknya siapkan sebelum exam , baru tak menganggu . Folio tu kene siap sebelum 22.5.2015 , sebab time tu dah ada dkt Shah Alam , 3 hari program tokoh nilam dkt sana .

Ni jadual kiteorang masa dkt Shah Alam tu . :




Memang terkejar-kejar lah . haha . And masa taklimat , dalam folio kena ada bahagian lampiran , gambar-gambar masa kecik , gambar dengan family , aktiviti-aktiviti mcm kem . banyak la . So time tu start la mencari gambar dkt facebook , insta , blog cikgu sks . Hahahaha , untuk qasedah pulak , terpaksa mintak dkt ustad gambar . Masa cari gamba , terjumpa pulak gamba ni , aku sanggat kuruihh masa ni . hahaha





Masa dkt kursus , best sebenarnya , dapat jumpa kawan-kawan hahaha . Lepastu photoshoot untuk cover depan folio , srs best gila .

Sebelum tunggu giliran untuk photoshoot cover depan folio , bergamba dengan illya . hahaha . Aku nampak pendek sebab aku duduk atas meja. Sebelum ni aku dengan illya dah rapat . Menggila dkt wechat , bila jumpa balik , malu-malu pulak haih .

Lepas je dapat taklimat pasal folio , kami diberi peluang untuk gunakan kemudahan computer di sana untuk siapkan apa yang patut . Ok , ni bajet-bajet candid hahaha . 


Lelaki sorang tu hah , namanya kurnia . Memang femes , semua sekolah di hulu selangor kenal dia sbb dia memang rajin join pidato , debate , bahas , choral speaking semua . Sebelum nak pergi jumpa dia , kawan sekolah aku dah ramai suruh kirim salam hahaha . Pada mulanya dapat tahu yang kurnia tarik diri . Aku agak sedih sebab kalau dia tarik diri , aku sorang jelah lelaki yang ada. Tapi rupanya kawan perempuan dari sekolah dia yang tarik diri atas sebab tersendiri. Syukur tak terkata aku :') hahahha


Kiteorang tak boleh lama-lama dekat sana sebab hari jumaat , kaum lelaki nak pergi solat jumaat. Jadi pukul 1 dah balik rumah . Insyallah , lepas ni , 22.5.2015 jumpa lagi ye ! hahaha . Esok ada kem perdana SMK serendah . Byee


YES AKU BERJAYA UPDATE SATU ENTRY !!!!!!!


Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © 2012 Reserved to Aaizaatt Azhar